Sponsring, But Smarter

Traditionell exponering sker tillsammans med våra föreningar. Det ger bred räckvidd, hög synlighet och stärker varumärkets trovärdighet.

17 apr. 2025

Traditionell exponering tillsammans med våra föreningar ger en bred och kraftfull räckvidd där varumärket får hög synlighet och stark trovärdighet. Genom sponsorskap syns företagets logotyp och budskap i sammanhang där engagemang och passion frodas, vilket stärker varumärkesrelationen både bland medlemmar och supportrar.

Bredd och synlighet

Att samarbeta med föreningar inom idrott, kultur och samhällsliv innebär att företagets varumärke når ut till en stor och varierad publik – allt från deltagare och publik till lokalsamhället och media. Det skapar igenkänning och ökar medvetenheten om företagets värderingar hos målgruppen genom att associeras med aktiviteter som engagerar på riktigt.

Trovärdighet och goodwill

Genom långsiktiga sponsorskap får företaget förtroende och respekt, inte minst genom den goodwill det skapar att aktivt bidra till föreningens framgångar. Publiken och medlemmarna ser och värderar företagets engagemang, vilket leder till att varumärket upplevs som genuint och samhällsorienterat.

Med traditionell exponering får man alltså inte bara reklam – företagets varumärke växer i positiv anda, syns där det betyder något och bygger starka relationer för framtiden.

Det här är vi

SPONZ, Social sponsring kopplar samman företag och föreningsliv. Vi hjälper föreningar att få sponsorpengar som öronmärks för viktiga insatser, samtidigt som företag får både modern marknadsföring och CSR genom våra gemensamma kanaler. Med tiotusentals följare från föreningslivet skapar vi en plattform där alla vinner – mer synlighet för företag, mer resurser för föreningar och större nytta för samhället.

Det här är vi

SPONZ, Social sponsring kopplar samman företag och föreningsliv. Vi hjälper föreningar att få sponsorpengar som öronmärks för viktiga insatser, samtidigt som företag får både modern marknadsföring och CSR genom våra gemensamma kanaler. Med tiotusentals följare från föreningslivet skapar vi en plattform där alla vinner – mer synlighet för företag, mer resurser för föreningar och större nytta för samhället.

Det här är vi

SPONZ, Social sponsring kopplar samman företag och föreningsliv. Vi hjälper föreningar att få sponsorpengar som öronmärks för viktiga insatser, samtidigt som företag får både modern marknadsföring och CSR genom våra gemensamma kanaler. Med tiotusentals följare från föreningslivet skapar vi en plattform där alla vinner – mer synlighet för företag, mer resurser för föreningar och större nytta för samhället.